Sunday, December 26, 2010

~Emosi lebey

assalamualaikum..

hari nie kn.. tetbe aku feel tacing lebey2 lak..
nnth la..xtau sbb pe..
mybe mslh hormon kot..tyme2 cm nie..bley jd jek..
luahan prasan nie bkn la utk ditujukan pd sape2
xkisah la samada yg msih hdp atau yg dah pergi..
luahan hati ni just utk aku dan diri aku sndri yaww..huhu =")

-
-
-



layannnn lagu kt atas nie...besh sgt lirik nyer..
tersentuh hati ble dengar.. =")
hmmm aku sbnrnyer kn..
tringin sgt2 nk ade kawan karib.. kawan sejati n yg benar2 sahabat..
bkn bermksud kwn2 aku skrg xbesh or x happening aau x btui2 sahabat..
sume2 kwn yg berkwn ngn aku .. smuanyer baek2, happening and phm aku..
aku hrgai stiap persahabatan tu sgt2.. =)

-
-
-

cuma..aku tringin sgt nk ade kawan yg slalu ade di sisi aku..
bkn bermksud nk berkepit ke ape..
tp yg bley aku cerita mslh aku, yg buley aku nangis kt bahu die..
yg bley bg aku smgt sgt2.. ="(

aku rndu sahabat mcm tue..
tp mgkn la..mgkn aku yg xpndai bersahabat..
yg xpndai jge hati kwn2..
tp nnth la..
kdg2 smua yg rapat ngn aku msti akan jauh dr aku..
sahabat nie lain..
bkn mcm family atau yg tersayang..
tp shbt nie sesuatu hbgn yg sgt2 indah..

d ksmpatan nie aku nk mntk maaf pd sape2 g pnh bershbat ngn aku..
if aku ade sakitkan hati or wt sesape rse mrh ok..
aku juga manusia biasa..
xlari dr wt silap n salah..

+______+

4 comments: